יועץ משכנתאות בתל אביב אמין ומקצועי עם ייעוץ תכנון וליווי מלא‏

יועץ משכנתאות בתל אביב והמרכז אמין ומקצועי שעושה את ההבדל

created by xb100 – Freepik.com

יועץ משכנתא בתל אביב

אנחנו מתל אביב, החלטנו לקנות דירה וזקוקים ליועץ משכנתאות בתל אביב, מה התהליך עכשיו? התהליך אינו כל כך מסובך כמו שהוא נשמע או נראה. נכון, יש הרבה אי וודאות כי זוג ממוצע בתל אביב זאת הפעם הראשונה שלו כנראה והוא איננו יודע למה לצפות. בעזרת יועץ משכנתאות אמין, מקצועי ומנוסה אין זה צריך להיות תורה מסיני.

מהי משכנתא?

משכנתא – לכל אחד מאיתנו יצא לשמוע לא מעט את הביטוי הזה במהלך החיים שלו. זאת הלוואה שניתנת על ידי אחד מגופי המשכנתאות בארץ כאשר הם יכולים להיות בנקים או חברות ביטוח שונות, לרוב אלה הבנקים. משכנתא היא הלוואה עם הסכום כנראה הכי גדול שתיקחו בחייכם ולכן החזרי התשלום על המשכנתא יתפרסו למספר רב של שנים בין 20-30 שנים תלוי בגובה המשכנתא. אנשים נכנסים לסוג של חשש וחרדה כי כאשר מלווים את המשכנתא אז המשפחה אמורה לעמודבהתחייבות לטווח ארוך.

רוב המשכנתאות נלקחות בממוצע בין 20-30 שנים ו מאוד קשה לאמוד את המצב הכלכלי שלנו בעתיד הרחוק, ולכן תמיד ילוו אותנו תהיות לאורך כל הדרך לגבי החזרי תשלומי המשכנתא שהם על בסיס חודשי.

תקופת זמן משכנתא והחששות שלנו?

אין צורך בחשוש יותר מדי, ואחת הדרכים להפיג את החשש והחרדה היא להתעייץ עם גורם מקצועי. זה יעזור לכם עם השאלות שעולות לכם, האם אתם בחרתם את המסלולים הנכונים? האם הציעו לכם את הריביות הטובות ביותר? האם הבנק שלכם לצידכם או לא? תוכלו לעבור את תהליך לקיחת המשכנתא בצורה נכונה היא יחד עם יועץ משכנתאות מתל אביב שיהיה קרוב אליכם ויוכל לתת מענה בכל שאלה ובכל זמן.

מה תוכלו לקרוא במאמר זה ואיך הוא יכול לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה ולחסוך לכם עשרות ואפילו מאוד אלפי שקלים בעלות הכולל של המשכנתא? בחלק הראשון תוכלו לקרוא על הדברים העקרוניים והבסיסיים לגבי תחילת המסע של לקיחת המשכנתא ובחלק השני תוכלו לקרוא ולהבין למה כדאי לכם לקחת יועץ משכנתאות פרטי ולא יועץ מהבנק.

החלק הראשון

מתי מומלץ להתחיל את התהליך עם יועץ המשכנתאות
אז מה חובותו של יועץ משכנתאות לעשות בשלבים הראשונים?
אתם צריכים את היועץ משכנתא בצד שלכם
יועץ משכנתאות בתל אביב הנותן את שירותיו בתל אביב, אז מה תפקידו?
הבירוקרטיה, הזמן ששווה לכם הרבה כסף – תשאירו את זה ליועץ משכנתא

החלק השני

להכיר את הבנק ואת אנשיו
יועץ משכנתאות פרטי או מטעם הבנק
בנקים למשכנתאות בתל אביב
איך בכל זאת זוג צעיר יכול להשיג דירה
לסיכום
איך אפשר ליצור איתנו קשר              

מתי מומלץ להתחיל את התהליך עם יועץ המשכנתאות?

מאוד חשוב להבין שכבר בתחילת הדרך, לפני שמצאתם את הדירה המיוחלת כדאי כבר אז להתחיל את התהליך. יש מספר היבטים שאתם תצטרכו לדעת לפני שאתם פונים אל הבנק. זה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד טעויות נפוצות שרוב האנשים עושים.

אז מה חובותו של יועץ משכנתאות לעשות בשלבים הראשונים?

בשלב הראשון נעשה:
היכרות אישית עם הלווים

בדיקת הצרכים והיכולות של התא המפשחתי
בחינה לעומק את יכולת ההחזר של המשפחה
תכנון מסלולי המשכנתא לעתיד
בדיקת הכנסות בעתיד הצפויות

בשלב השני:
נבנה תמהיל משכנתא אופטימלי

ננתח את הצרכים והעדפות החשובות ביותר עבורכם
נבנה מספר תמהילים שמתאימים במיוחד ליכולת ההחזר שלכם, תוך דגש על הורדה בסיכונים ותשומת לב
קפדנית לתנודתיות המשק ותקבלו תמהיל שמתאים בדיוק בשבילכם.

בשלב השלישי נעשה:
מכרז ריביות בין הבנקים

הגשת התמהיל הנבחר למספר בנקים
משא ומתן לטובת הריביות הזולות
קבלת ההצעה הכי משתלמת שיש עבורכם

בשלב הרביעי נעשה:
חתימות וקבלת הכסף

אחרי השלב השלישי וקבלת ההצעה הטובה, קובעים איתכם לחתימות בזמן המתאים לכם. הצגת ביטוחים ובטחונות לבנק וביצוע של מספר מטלות שצריך לעשות בפגישה עם הבנק כגון: ביטוח חיים, ביטוח נכס, החתמת עורך דין, שיעבוד הנכס וכו". לאחר שמסיימים עם כל המטלות של הבנק, חוזרים עם חבילת הטפסים ואז מקבלים את כספי המשכנתא לחשבון הבנק שלנו.

אתם צריכים את היועץ משכנתא בצד שלכם

עובד / יועץ משכנתא מטעם הבנק עובד בשביל הבנק והאינטרס שלו שהבנק ירוויח כמה שיותר כסף עבורו. כתוצאה מזה עובד בבנק עובד בצורה סובייקטיבית ולא תמיד לטובתכם במקסימום האפשר. לכן, רצוי שיהיה לצידנו יועץ מקצועי פרטי שידאג לאינטרס שלנו בלקיחת המשכנתא. ההחלטות של יועץ משכנתאות פרטי לגבי בחירת המסלולים והריביות יהיו אובייקטיביות. ברוב המקרים ללא יועץ משכנתאות יהיה מאוד קשה להשיג את הריביות הטובות ביותר שיכולנו להשיג.

יועץ משכנתאות פרטי לא עובד עבור הבנק או עבור אף גוף מממן, הוא עובד אך ורק עבור הלקוח שלו ובשבילכם. זה הופך את היחס שלו להרבה יותר אישי ואובייקטיבי כלפי הלקוח ומלווה המשכנתא. יועץ משכנתאות פרטי יבנה פרופיל פיננסי ותמהיל משכנתא בהתאם לצרכי המשפחה והתא המשפחתי. הוא יתעסק בכל הנושא הבירוקרטיה הפנימית בשבילכם ועד לבחירת המסלולים ומשא ומתן על ריביות המשכנתא.

היות ויועץ המשכנתאות מחזיק בכוח רב בשוק בנקים. גופים ממנים כמו בנקים נותנים לו את האפשרות לקבל מסלולי משכנתא וריביות שלא הייתם מקבלים אם הייתם מגיעים לבד.

יועץ משכנתאות בתל אביב הנותן את שירותיו בתל אביב, אז מה תפקידו?

חישוב לההחזר חודשי בהתאם למצב הכלכלי של המשפחה
אפשרות להקטנת תקופת זמן המשכנתא
משא ומתן מול הבנקים למשכנתאות וביצוע סקר שוק
קבלת אישור עקרוני מהבנקים עבור הלקוח
בדיקת כדאיות מיחזור משכנתא קיימת

איך מתאימים למשפחה ממוצעת בתל אביב את המשכנתא המתאימה להם בעזרת יועץ משכנתאות בתל אביב? משכנתא יעילה וחכמה בעזרת יועץ משכנתאות של אנחנו חוסכים!

חלק מהיעוץ שלנו יתרכז בהבנת הלקוח ובבניית הפרופיל לאותו לקוח. עם הפרופיל של הלקוח, אנחנו ביחד עם הלקוח נוכל לבנות לו את המסלולים של אותה משכנתא יעילה וחכמה על מנת שנוכל במא ומתן שלנו עם הבנקים לקבל על אותו פרופיל של הלקוח את הריביות הכי טובות שיש לבנק להציע.

הבירוקרטיה, הזמן ששווה לכם הרבה כסף – תשאירו את זה ליועץ משכנתא

משך הזמן לכל התהליכים הבירוקרטיות די גדול בכל התהליך לקיחת המשכנתא. לוקחי המשכנתאות לא מייחסים לו חשיבות רבה אבל זה מאוד מעיק ללווים במיוחד כאשר מדובר בתחום לא ידוע וקשה להבנה. החלק של אותה הבירוקרטיה היא לעשות ריצה בין הבנקים והשוואות ריביות על מנת לקבל ריביות משתלמות בנוסף לכל זה, ישנם מסמכים רבים שיש צורך להציג בפני הבנק על מנת לקבל את האישור למשכנתא. יועץ משכנתאות בתל אביב, יודע למקד את לווי המשכנתא (אתכם) על כלל המסמכים שתדרשו. תפקידו של יועץ משכנתאות לבצע חלק ניכר מהתהליכים הבירוקרטים במקומכם.

כמובן, המהלכים הנ"ל אתם יכולים לעשות לבד, אך הם דורשים זמן, סבלנות ולעיתים גם יפריעו לכם בשעות העבודה שלכם והזמן הפנוי שיש לכם.

להכיר את הבנק ואת תפקידו של יועץ משכנתאות בתל אביב

יועץ משכנתאות בת אביב מכיר את הפקידים ועובדי הבנק באזור העבודה שלו ובמיוחד בתל אביב. וכאשר היועץ מכיר את העובדים השונים בבנקים הוא יוכל להשיג לכם הנחות משמעותיות בריביות ולהתאים לכם את התנאים של מסלולי המשכנתא באופן אופטימלי.

עניין ההיכרות הוא כמובן עניין מקצועי עם מצב הבנק והשוק. בתקופות מסוימות הבנקים נוטים להעלות ריביות או להפך. בתקופות אחרות הבנק נוטה לאשר משכנתאות חריגות יחסית כדי להתאים למכסה החודשית/שנתית של אותו הבנק. יועץ משכנתאות טוב, מכיר את הפרטים הקטנים וידע לנצל אותם לטובתכם.

ואיך בכל זאת זוג צעיר יכול להשיג דירה בשנת 2021?

זה לא סוד שמחירי הדירות הרקיעו שחקים בישראל ובמיוחד באזור המרכז ותל אביב. המצב הגיע למצב של דירות מחירי הדירות הכפילו ואפילו שילשו את עצמם בעשור האחרון ברוב ערי הארץ ובמיוחד באזור המרכז והתל אביב. כיום דירה ממוצעת בת 4 חדרים עולה באזור המרכז יכולה לעלות בין 2-3 מיליון שקלים ואם מדברים על תל אביב אז המחירים אפילו הרבה יותר גבוהים.

כבר די הרבה שנים שהבנקים מגבילים את סכומי המשכנתא וצמצמו אפשרויות לקבלת אשראי במימון גבוה. התוצאה היא שאם אתם מעוניינים לקנות דירה בתל אביב והיא עולה בסביבות 3 מיליון שקלים כיום, תזדקקו לפחות לסכום התחלתי של 1 מיליון ש"ל כשליש משווי הדירה.

אז כיצד משיגים את ההון העצמי הזה של 1 מיליון ש"ח?

אחת האפשרויות היא להביא כסף מההון העצמי של הלווים 😊 אך הפתרון הזה אינו זמין לכל משפחה ובמיוחד זוג צעיר. אולי תהיה עזרה מסוימת של ההורים על מנת להשלים לאותו הון.

אפשרות נוספת אפשרי אך פחות נפוצה היא לקיחת השלמת הכסף החסר בשעבוד נכס משפחתי. לדוגמא אם יש לכם הון עצמי של 600 אלף בלבד ואתם זקוקים רק לעוד 400 אלף על מנת להגיע ל- 1 מיליון.

האפשרות הזאת תהיה רלוונטית אם יש בבעלות ההורים נכס ללא משכנתא. ביחד עם הבנק ניתן יהיה לשקול אפשרות של שיעובד הנכס ולקיחת המשכנתא כנגדו. בכך נוכל להשלים את הפער הכספים החסר וכך פריסת המשכנתא תהיה ארוכה יותר, הריבית תהיה זולה וההחזר החודשי נוח.

אפשרות נוספת היא לברר על משכנתא הפוכה על חשבון נכס ההורים. משכנתא הפוכה ניתנת כאשר שני  ההורים הם מעל גיל 60 ובבעלותם נכס בבעלות בשווי מסוים. משכנתא הפוכה, הינו מוצר יקר יחסית לעומת משכנתאות רגילות. הפירעון המשכנתא מתבצע ממכירת הנכס לאחר מות הלווים (ההורים).

בנקים למשכנתאות בתל אביב

מזרחי טפחות
דיזנגוף סנטר, דיזנגוף 45, תל אביב יפו

לאומי למשכנתאות
מגדל על דיזנגוף סנטר דיזנגוף 55 תל אביב יפו, 6433227

הפועלים
דיזנגוף 64, תל אביב יפו, 64332

בנק אגוד
גורדון 42, תל אביב יפו

הבנק הבינלאומי
ריינס 2, תל אביב יפו, 6438102

בנק דיסקונט
דרך משה דיין 64, תל אביב יפו


לסיכום:

נושא לקיחת משכנתא די מורכב ודורש מחקר והבנה פיננסית. אנשים רבים הולכים ליועץ משכנתאות מתל אביב שהוא חבר ילדות, או שואלים בכלל למה צריך ייעץ משכנתא, או מקבלים ייעוץ משכנתאות של פקידי בנק הפועלים, לאומי וכד’ או אפילו יועץ משכנתאות באינטרנט.

לכל אחד מהאפשרויות הללו יש כמובן את היתרונות והחסרונות שלהם, אבל מה שבטוח הוא שמשכנתא לא לוקחים על סמך "מה שיוצא אני מרוצה", אינטואציה או מזל. אל תעשו טעות שרבים מהמפחות ישראל עושים. תתעייצו עם יועץ משכנתאות אובייקטיבי שהאינטרס שלו הוא לחסוך לכם כמה שיותר בעלות המשכנתא הכוללת. אל תוותרו על יוץ משכנתאות גם אם זה יעלה כמה אלפי שקלים בודדים כאשר תוכלו לחסוך עשרות ומאות אלפי אלפי שקלים.

איך אפשר ליצור איתנו קשר?                                       

לתיאום פגישת היכרות ראשונית, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 052-7726644 למלא הטופס הבא עם כל הפרטים הראשוניים הדרושים כמו פרטים שלכם, עלות הנכס, מיקום הננס, הון עצמי ברשותכם, משכנתא חדשה או מחזור משכנתא, סכום-ערך משכנתא נדרשת. נשמח לעמוד לרשותך מהשלבים הראשוניים ועד למעמד החתימה בסניף הבנק.

הגב לפוסט

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *