יועץ משכנתאות במרכז הארץ

יועץ משכנתאות במרכז הארץ – ליווי מלא בתהליך והשגת תוצאות

יועץ משכנתאות במרכז

גרים באזור המרכז, החלטתם לקנות דירה וזקוקים למשכנתא, איך מתחילים ואיך חוסכים?

חושבים לקנות דירה ואתם גרים במרכז הארץ? לרובינו מדובר באחת ההחלטות הכי משמעותיות וקריטיות אותם תיקחו בחייכם. ברובינו לא יהיה את כל ההון הדרוש לשם רכישת הדירה הראשונה, לשם כך נצטרך להעזר בלקיחת משכנתא מהבנק. יועץ משכנתאות מ- אנחנו חוסכים! ייתן לכם מענה בלקיחת משכנתא חדשה או מחזור משכנתא בתנאים מצויינים. אנחנו נותנים שירותי ייעוץ משכנתאות במרכז הארץ ז"א בכל אחת הערים של מרכז הארץ. במאמר הזה נתייחס לכמה סוגיות חשובה לגבי לקיחת משכנתא במרכז הארץ.

יועץ משכנתאות במרכז זאת התשובה והוא יעזור לנו, אז מה בעצם תפקידו?
חוסכים לכם זמן וכסף
היתרונות של ייעוץ משכנתא שמרכז פעילותו במרכז הארץ
איך בוחרים יועץ משכנתאות באזור המרכז ומה צריך לחפש אצלו?
4  גורמים עיקריים המשפיעים על גובה ההחזר החודשי שלכם
בנקים באזור המרכז
האם זו תקופה טובה לקחת משכנתא?
איך יוצרים איתנו קשר?


יועץ משכנתאות יעזור לנו, אז מה בעצם תפקידו?

בשנים האחרונות כולנו מודעים לכך שמחירי הנד"ן נוסקים לשמים וכך גם הלוואת המשכנתא. ככל שגודל המשכנתא גדלה כך גם ההחזר החודשי גדל וכך גם יש יותר פוטנציאל לחיסכון וזהו תפקידו של יועץ משכנתאות. מעבר לחסכון בעלות הכוללת של המשכנתא, יועץ משכנתאות במרכז ידאג ל- :

הקטנת ההחזר ההחודשי
הקטנת תקופת זמן המשכנתא (פחות שנים לשלם)
משא ומתן מול הבנקים השונים וביצוע סקר שוק
קבלת אישור עקרוני מהבנקים עבור הלקוח
כל זה כמובן בהתאם לצרכי הלווים ועל פי של כל לקוח לחוד.
האם כל תכנון משכנתא מתאים לכל משפחה?

חלק מתפקיד הייעוץ שלנו הינו להבין את מצב הכלכלי של המשפחה לה אנחנו מעייצים. בפגישת היכרות שלנו אנחנו נכיר את המשפחה, נכיר את הההכנסות שלה, את ההוצאות שלנו, נבין האם יש לה הלוואות נוספות, נבין מה יכולת ההחזר שלה ועוד הרבה פרמטרים נוספים וכל נתאים לכל משפה את מסלולי המשכנתא המתאימים לה.

חוסכים לכם זמן וכסף

לקיחת משכנתא היא תהליך מאוד ארוך ודי מורכב. התהליך הזה דורש התעסקות לא מעטה מסמכים וחישובים בביורוקרטיה, דבר שגוזל זמן רב. אם אתם מחפשים דירה באזור המרכז, יועץ משכנתאות שלנו יוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך. היועץ משכנתאות במרכז יאתר את מסלול המשכנתא המשתלם ביותר עבורכם. הוא ילמד ויכיר אתכם ואת התא המשפחתי ואת מצבכם הפיננסי. תוך ראייה עתידית יעריךיועץ משכנתאות במרכז עבורכם את סכום הון עצמי למשכנתא וההחזרים החודשיים שבהם תוכלו לעמוד בהם.

היתרונות של ייעוץ משכנתא שמרכז פעילותו באזור המרכז

אם אתם מחפשים ייעוץ משכנתאות באזור המרכז, יועץ משכנתא שלנו ילווה אתכם באופן מקצועי לאורך כל התהליך, יחסוך לכם זמן רב של התעסקות במסמכים ובבירוקרטיה וימנע מכם לקבל החלטות מוטעות שנובעות מחוסר ידע.

כל הנושא המשכנתאות ידוע במורכבות שלו. לרוב האנשים חסרי ידע בתחום הפיננסי הזה, שלעיתים אינה ברורה בלשון המעטה. כדאי מאוד להסתייע במומחים עם נסיון המכירים היטב את התחום שפעילים באזור מרכז הארץ. אנחנו נתכנן לכם תוכנית להחזר תשלומים מפורטת ולטווח הארוך בהתאם ליכולת הכספית שלכם, לאחר ניתוח מקצועי של הנתונים הפיננסיים אשר תספקו לו. נוסף על כל אלו, יתרון משמעותי של יועץ משכנתאות, הוא היכרותו המעמיקה את שוק המשכנתאות ביחד עם הבנקים שאיתם הוא עובד במרכז הארץ בערים כמו תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, פתח תקווה ועוד

איך בוחרים יועץ משכנתאות באזור המרכז ומה צריך לחפש אצלו?

בשוק המשכנתאות לא מעט יועצים אשר יציעו לכם שירות מקצועי ואמין. ובכל זאת, צריך לבחור אחד. כשיש לא מעט יועצים בשוק, לעיתים המגוון מבלבל. אם אתם גרים באזור המרכז ומחפשים יועץ משכנתאות באזור המרכז גם כן שיהי קרוב למגוריכם, אפשר לבקש המלצות מחברים ואנשים שכבר עברו את ההליך. יועץ טוב יחסוך לכם כסף רב גם בהווה וגם בעתיד. לקיחת משכנתא היא צעד גדול ומשמעותי הטומן בתוכו סיכון לעיתים, שילך ויפחת ככל שיהיה לצידכם ידע וניסיון של יועץ משכנתאות.

4  גורמים עיקריים המשפיעים על גובה ההחזר החודשי שלכם

ישנם ארבעה גורמים המשפיעים על גובה ההחזר החודשי של המשכנתא:

  • גובה המשכנתא עצמה
    ככל שיהיה לנו הון עצמי גבוה יותר כך נשלם פחות ריביות וההחזר החודשי שלנו יקטן.
  • היחס בין גובה המשכנתא לשווי הבית. מה שנקרא אחוז מימון
    ככל שניקח משכנתא שהיא אחוז גדול יותר משווי הדירה, כך הריביות יהיו גבוהות יותר.
  • הריבית בה לקחנו את המשכנתא
    יש סוגים שונים של ריביות. יש ריבית פריים, ריבית קבועה לא צמודת מדד וריבית משתנה. לכל מסלול כזה יש משמעויות שונות שהחישוב שלהם מורכב.
  • משך הזמן של פריסת החזר המשכנתא
    אפשר לפרוס את החזר הלוואה לאורך זמן רב. אפילו עד 30 שנים. ככל שפורסים את התשלומים ליותר שנים כך ההחזר החודשי יהיה נמוך יותר.  

בנקים באזור המרכז

תל אביב
דיזנגוף 64, תל אביב יפו, 64332

רמת גן
חיים לנדאו 6, רמת גן

ראשון לציון
הרצל 73, ראשון לציון

פתח תקווה
בר כוכבא 20, פתח תקווה, 4926124


האם זו תקופה טובה לקחת משכנתא?

דווקא התקופה האחרונה והשנים האחרונה הם תקופות נוחות במיוחד לקחת משכנתא. למה אתם שואלים? כי הריביות הכמעט אפסיות של בנק ישראל ומגוון המסלולים השונים שניתן להתאים אותם לכל לקוח הם רבות ומגוונות. בכל מקרה מאוד מומלץ להתעייץ עם יועץ משכנתאות שיחסוך לכם הרבה כסף בלקיחת משכנתא.

איך יוצרים איתנו קשר?

יצירת קשר

האחת והפשוטה ביותר היא פשוט להתקשר למספר 052-7726644 ונוכל לעשות שיחה ראשונית לפני פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום. באופציה שניה תוכלו למלא הטופס הבא עם כל הפרטים הראשוניים הדרושים כמו פרטים שלכם, עלות הנכס, מיקום הננס, הון עצמי ברשותכם, משכנתא חדשה או מחזור משכנתא, סכום-ערך משכנתא נדרשת.

הגב לפוסט

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *