יועץ משכנתאות בחיפה

יועץ משכנתאות בחיפה, בקריות ובצפון לחסכון לך במשכנתא

created by Pressfoto – Freepik.com

יועץ משכנתאות בחיפה

כל אחד מאיתנו מגיע לרגע הזה שהוא צריך לקחת את ההלוואה הכי גדולה בחיים שלו – המשכנתא. תהליך לקיחת משכנתא אינו פשוט. תהליך זה דורש משני הזוג של אותה משפחה בתהליך הלא פשוט של כחודש עד לחודשיים. יועץ משכנתאות בחיפה מכיר את כל התהליך של לקיחת המשכנתא לטובת הלווים ויוכל לחסוך למשפחה עשרות אלפי שקלים בעלות הכוללת של המשכנתא.

גרים בחיפה וחשבון הבנק שלכם מתנהל גם בחיפה?

כעקרון, הזוג הולך לבנק שבו מתנהל אצלהם חשבון הבנק בחיפה, פקיד בבנק מפנה אותם למחלקת משכנתאות. הוא מנסה למכור להם משכנתא הטובה לבנק ולא לטובת הלקוח שהם בעצם הלווים, זו אחת הדרכים לקחת משכנתא, אבל לא הכי טובה.

יועץ משכנתאות מנוסה ובמיוחד יועץ משכנתאות בחיפה הנותן את שירותיו בחיפה יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים ואפילו אף יותר. יועץ משכנתאות מקצועי ינתח לפרטי פרטים את המצב הכלכלי של המשפחה. הוא ינסה להבין איפה המשפחה עומדת מבחינה פיננסית. מה יכולת ההחזר החודשי שלה ובכך הוא יתאים את המשכנתא המתאימה ביותר למשפחה. בעזרת משכנתא חכמה ויעילה כך שתחסכו עשרות אלפי שקלים בעלות המשכנתא.

יועץ משכנתאות פרטי בחיפה או מטעם הבנק?
מה היתרון ביועץ משכנתאות הנותן את שירותיו בחיפה?
יועץ משכנתאות בחיפה – מה תפקידו?
בנקים למשכנתאות בחיפה
יועץ משכנתאות מחירים / כמה עולה יועץ משכנתא?
ייעוץ והכוונה גם לאחר קבלת משכנתא
איך יוצרים איתנו קשר?

יועץ משכנתאות פרטי בחיפה או מטעם הבנק?

כנראה שאלה ראשונה שתשאלו היא "למה אנחנו אמורים לשלם עבור שירות ייעוץ משכנתאות כאשר אני יכול לקבל אותו חינם דרך הבנק?"

יש להבין דבר מאוד בסיסי שיועץ משכנתאות מהבנק הוא עובד של הבנק והבנק משלם לו משכורת חודשית + בונוסים. ואנחנו יודעים שמטרת הגוף המממן ובנקים במיוחד, שזאת המהות של הבנק, היא להרוויח את הסכום הגדול ביותר אותו הוא יכול להרוויח מהלווה.

לכן, עליו לזכור שהעצות שלו יהיו די סובייקטיביות בהרבה מן המקרים. רוב הסיכויים שלא היינו יכולים להשיג את הריביות הנמוכות ביותר שיכולנו להשיג אם היינו הולכים עם יועץ משכנתאות פרטי.

יועץ משכנתאות עובד נטו בשבילכם. היחס שלו הרבה יותר אישי ואובייקטיבי. הוא יעבור איתכם צעד אחר צעד על כל השלבים החשובים בתהליך לקיחת המשכנתא, דרך בניית פרופיל פיננסי ותמהיל משכנתא תוך כדי שהוא מתעסק בבירוקרטיה הפנימית בשבילכם ועד מסלול המשכנתא האידיאלי ביותר עבורכם.

מה היתרון ביועץ משכנתאות הנותן את שירותיו בחיפה?

 תמיד הכי נחמד למקבלי שירות שנותן השירות יהיה הכי קרוב למגוריכם. אנחנו מגיעים לבית הלקוח בחיפה וזה נכון יהיה להשתמש בשירותי יועץ משכנתאות המתמחה במתן שירות באזור המגורים שלכם כאשר הוא מקצועי, אמין ומגיע עד לבית הלקוח.

אצלנו ב- "אנחנו חוסכים!" אנחנו מתמחים בתן שירות ללקוחות הגרים בחיפה והסביבה. בנוסף אנחנו נדאג לקבלת האישור העקרוני באחד הבנקים בחיפה או בבנק שלכם או בסביבה הקרובה. אנחנו ננהל משא ומתן של המסלולי ההלוואה והריביות בבנקים הקרובים באזור מגוריכם וכשבואו לחתימה כל התהליך ייקח זמן מינימלי כי זה יתבצע בחיפה ליד הבית

מתכננים לקחת משכנתא בקרוב? מעוניינים לחסוך עשרות אלפי שקלים בעלות המשכנתא שלכם ואתם גרים בחיפה? רוצים לדעת מה שהבנק לא מספר לכם? או למידע נוסף בנושא הוסלת עלות המשכנתא שלכם או לכל נושא אחר ולייעוץ משכנתא מקצועי עם יועץ משכנתאות בחיפה אמין ומקצועי, אתם מוזמנים ליצור עם יועץ משכנתאות הנותן שירות יועצי משכנתאות בחיפה והסביבה.

יועץ משכנתאות בחיפה – מה תפקידו?

ליועץ המשכנתאות יש כמה תפקידים עיקריים. הראשון שבהם הוא לבחון יחד אתכם את העסקה שאתם צפויים לבצע ולהבין האם אתם תוכלו לעמוד בהוצאה. לאחר מכן, יועץ המשכנתאות ידאג לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים לתא המשפחתי שלכם. ובשלב האחרון הוא יבצע את התהליך הבירוקרטי מול כמה בנקים בחיפה ליד אזור מגורכם. חלק מתפקידי אחריותו הינם:

לשקף אמינות ושקיפות מול הלקוח
לחסוך זמן ובירוקרטיה ללווה
לדאוג לאינטרסים שלכם בלבד
ניתוח פיננסי של מצבכם הכלכלי
בדיקת יכולת ההחזר שלכם בזמן הנוכחי אל מול היכולת העתידית
בניית הרכב משכנתא (תמהיל) אופטימלי בשבילכם
הכנת תיק המשכנתא לבנק
הגשת בקשה לאישור עקרוני
סקר שוק הבנקים בחיפה
חתימה על מסמכי המשכנתא בבנק
סקר ביטוחי משכנתא
חתימה על ביצוע משכנתא (שלב קבלת המשכנתא בפועל)
וחיסכון בהרבה מאוד כסף בעלות כוללת של המשכנתא

בנקים למשכנתאות בחיפה

בנק מזרחי טפחות בחיפה
שדרות הנשיא 137, חיפה

לאומי למשכנתאות בחיפה
שדרות הנשיא 123, חיפה

בנק הפועלים בחיפה
שדרות הנשיא 111, חיפה, 34642

יועץ משכנתאות מחירים או כמה עולה יועץ משכנתא?

מחירו של שירותי יועץ משכנתאות מומחה ומקצועי בחיפה עשוי להגיע לכמה אלפי שקלים בודדים. אין ספק כי זו השקעה נבונה שיכולה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים ואף מאות אלפי שקלים בעלות כוללת של משכנתא במידה ומדובר בדירה מעל מיליון ש"ח. כמו כן, יועץ משכנתא בחיפה ידאג לכך שתהיה הקטנה בהחזרי המשכנתא החודשיים על מנת שזה יוכל לתת לכם שקט נפשי לשנים ארוכות.

ייעוץ והכוונה גם לאחר קבלת משכנתא

יועץ המשכנתאות בחיפה שלנו, ממליץ ללווים לבצע מחזור של המשכנתא. לווים שמשלמים כבר כמה שנים החזר חודשי עבור המשכנתא. הסיבה לכך היא שבזמן שהם לקחו משכנתאות (לפני מספר שנים / עשור אפילו) ריביות המשכנתא היו גבוהות מאד ודבר זה מתבטא בגובה ההחזר החודשי. בשנות ה- 2020-2021 הריביות ירדו , לכן אם הלווים יחזירו משכנתא ישנה ויקחו במקומה הלוואה חדשה בריבית נמוכה יותר הקיימת היום, הם יחסכו הרבה מאד כסף הן בגובה ההחזר החודשי. ומהלך זה מצד הלווה נקרא מיחזור משכנתא.

איך יוצרים איתנו קשר?

יועץ משכנתאות בחיפה

לתיאום פגישת היכרות ראשונית, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 052-7726644 מעוניינים להשאיר פרטים שהיועץ משכנתאות מטעמנו יצור קשר? נא מלאו הטופס הבא עם כל הפרטים הראשוניים הדרושים כמו פרטים שלכם, עלות הנכס, מיקום הננס, הון עצמי ברשותכם, משכנתא חדשה או מחזור משכנתא, סכום-ערך משכנתא נדרשת. נשמח לעמוד לרשותך מהשלבים הראשוניים ועד למעמד החתימה בסניף הבנק.

    הגב לפוסט

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *